Pravidla líného pracovníka...aneb jak se nadřít co nejméně a vypadat při tom, že jsem stále tzv. "busy"

21.02.2013 18:13

 

Ano, i takoví umí být příslušníci české národnosti. Ač jsme tomu zpočátku dlouho nechtěly uvěřit, nakonec jsme přece jen musely. Tento článek jsme si nemohly odpustit a níže uvedená pravidla jsou inspirována skutečně tím, co jsme tu zažily s některými našimi českými spolupracovníky. Následující pravidla nechť si každý přebere podle svého...pro pobavení nebo jako výzvu čekému národu - Zamysleme se a nedělejme si ve světě ostudu!:-)

 

6 PRAVIDEL LÍNÉHO PRACOVNÍKA

 

1.      Pohybuji se co nejrychleji z místa na místo nejlépe tak, abych zmátl své spolupracovníky.

2.      Předstírám, že jsem „busy“ a že nad prací přemýšlím.

3.      Jakmile při přesunu z místa na místo spatřím někoho, komu by se hodila moje „pomoc“, okamžitě přiskočím, po dobu nezbytně nutnou (obvykle ne déle než 3 minuty) pomůžu a zároveň doufám, že dotyčný dokončí zadaný úkol sám.

4.      Ve chvíli, kdy se po hale pohybuje boss již podezřele dlouho, zastavím se na 15-20 minut a plním přesně to, co se ode mě očekává. Snažím se, abych byl(a) stále na dohled mých kolegů. Poté se opět nenápadně vytrácím. Přichází boss → ptá se, kde jsem → ostatní odpovídají: „Byl(a) tu celou dobu a pravděpodobně si jen někam odskočil(a)!“

5.      Zadávám úkoly druhým a vypadám při tom důležitě.

6.      Dělám nadměrný hluk – např. paletu pouštím z úctyhodné výšky. A tvářím se přitom tak, abych dosáhl(a) obdivu v očích druhých.